هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

از آنجا که توسعه ورزش و امور جوانان خصوصاً ورزش روستاهها بخش مهمی از برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در هر کشور محسوب می گردد و رواج ورزش همگانی، روستایی و بومی محلی موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شده و ارتقاء ورزش قهرمانی موجب توجه مردم در سطح روستاههاشهرستان می شود و همچنین توجه به نیازهای جوانان باعث هر چه شکوفاتر شدن نسل جوان در عرصه های مختلف می شود از این رو برآن شدیم تا وب سایتی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های ورزش روستاهها و احیاء بازیهای بومی محلی داشته باشیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. roosta.sportka94@gmail.com

آخرین مطالب

🔷به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج و پایگاه خبری روستای قوژد از کاشمر، جشنواره فرهنگی ورزشی خیابان ورزش با حضور نماینده مردم منطقه ترشیز، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولین ادارات و نهادها و تشکل های فرهنگی و ورزشی شهرستان  در محل ابتدای بولوار سید مرتضی برگزارشد.

🔷رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر کاظم اسماعیل نژاد در گفتگوی خبری با خبرنگار بسیج ضمن گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی خیابان ورزش برای اولین بار در شهرستان با مشارکت هیات های  ورزشی شهرستان برگزار می شود .

🔷رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر ادامه داد : در این جشنواره ۲۲ هیئت و تیم فعال ورزشی شرکت دارند که حدود ۹۵۰ نفر ورزشکار عملیات ورزشی فردی و گروهی اجرا نمودند.

🔷کاظم اسماعیل نژاد  با اشاره به اینکه این جشنواره با حضور پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان استانی و کشوری و قهرمانان تیم هفت سنگ نوجوانان استانی  همراه با مسابقات خانوادگی،پدر و پسر ؛ مادر و دختر  برگزار گردیده گفت: استعدادیابی ورزشی، اجرای بازی های بومی محلی و سنتی ؛  نمایش‌های رزمی، باستانی و برپایی غرفه‌های تفریحی ورزشی از جمله برنامه هایی بود که توسط عزیزان اعضای هیات های ورزشی شهرستان تدارک دیده شده است .


🔷کاظم سماعیل نژاد از کلیه هیات های  ورزشی، تیمها و نیز ورزشکاران که رضایت خاطر شهروندان را فراهم کرده بودند  تشکر و قدردانی نمود.

#هفته_تربیت_بدنی_ورزش
#ورزش_شهرستان_کاشمر
#جشنوراه_فرهنگی_ورزشی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی