هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

از آنجا که توسعه ورزش و امور جوانان خصوصاً ورزش روستاهها بخش مهمی از برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در هر کشور محسوب می گردد و رواج ورزش همگانی، روستایی و بومی محلی موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شده و ارتقاء ورزش قهرمانی موجب توجه مردم در سطح روستاههاشهرستان می شود و همچنین توجه به نیازهای جوانان باعث هر چه شکوفاتر شدن نسل جوان در عرصه های مختلف می شود از این رو برآن شدیم تا وب سایتی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های ورزش روستاهها و احیاء بازیهای بومی محلی داشته باشیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. roosta.sportka94@gmail.com

آخرین مطالب

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است


جلسه مشترک دهیار و اعضای شورای اسلامی و تعدادی ازپیشکسوتان روستای قوژددرمحل اداره ورزش وجوانان وگفتگو با رئیس اداره درخصوص پیگیری پروژه نیمه تمام سالن ورزشی سرپوشیده قوژد یکشنبه مورخه ۲۰ فروردین ۹۷
روابط عمومی اداره ورزش وجوانان و هیات ورزش روستایی و بومی محلی کاشمر


  • محمد جعفرنژادقوژدی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد  به نقل از ترشیز خبر :  جشن نوروزگاه همراه با برگزاری مسابقات ورزشی بازی های سنتی و بومی محلی تحت عنوان عیدانه نوروز 97 در شهرستان کاشمر و بخش های تابعه مرکزی و کوهسرخ در کاشمر برگزار می شود ؛

مسئول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ، رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان کاشمر و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشمر گفت: جشن نوروزگاه به مناسبت نوروز 97 هر شب در بلوار سید مرتضی ویژه مسافران و شهروندان برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی در سطح روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ در طول ایام نوروز 97 خبر داد که با همت اعضای محترم هیات بومی محلی  شهرستان و بخش ها در حال برگزاری می باشد؛ رضا یوسفی مسئول میراث فرهنگی و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشمراظهارداشت: جشن نوروزگاه ایرانیان به همت شهرداری کاشمر و همکاری هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با آغاز جشن های نوروزگاه، در کاشمر شروع شد.

یوسفی گفت: این جشن ها هر شب در بلوار سید مرتضی ویژه مسافران و شهروندان برگزار می گردد.

دبیر ستاد خدمات سفر کاشمر در ادامه افزود:  اجرای مراسم آیینی و آواهای محلی و آیتم های نمایشی جذاب قسمتی از جشن نوروزگاه کاشمر است.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز 97 تمام تلاش خود را در جهت ثبت خاطره خوش برای میهمانان و مسافران نوروزی در کاشمر نموده است.

  یوسفی گفت: برپایی غرفه های فروش صنایع دستی و سوغات و همچنین سیاه چادر عشایر، غرفه ورزشی بازی های جذاب فوتبال دستی و دارت توسط هیات انجمن های ورزشی اداره ورزش و جوانان  از دیگر برنامه های جانبی جشن نوروزگاه کاشمر است.جشن نوروزگاه کاشمر به مدت 10 شب از دوم فروردین ماه از ساعت 18:30 لغایت 20:30 در ورودی بلوار سید مرتضی میزبان مسافران و گردشگران خواهد بود.

  • محمد جعفرنژادقوژدی