هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

از آنجا که توسعه ورزش و امور جوانان خصوصاً ورزش روستاهها بخش مهمی از برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در هر کشور محسوب می گردد و رواج ورزش همگانی، روستایی و بومی محلی موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شده و ارتقاء ورزش قهرمانی موجب توجه مردم در سطح روستاههاشهرستان می شود و همچنین توجه به نیازهای جوانان باعث هر چه شکوفاتر شدن نسل جوان در عرصه های مختلف می شود از این رو برآن شدیم تا وب سایتی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های ورزش روستاهها و احیاء بازیهای بومی محلی داشته باشیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. roosta.sportka94@gmail.com

آخرین مطالب


🔰 مسابقات هفت سنگ منطقه دو استان  به میزبانی خوب شهرستان کاشمربا قهرمانی تیم بخش فرح دشت کاشمر در بخش پسران پایان یافت .

🔷بنا به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کاشمر به نقل از روابط عمومی هیات روستایی و بازی های بومی و محلی و اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر در گفتگو رئیس اداره ورزش و جوانان و سرپرست هیات بومی محلی شهرستان گفت : این مسابقات که به میزبانی شهرستان در منطقه دو خراسان رضوی به میزبانی خوب عزیزان اعضای هیأت روستایی و بازی های بومی و محلی در شهرستان و بخش های مرکزی و فرح دشت با حضور صمیمی جناب حاج آقای خوش باطن رئیس هیات روستایی و بازی های بومی و محلی خراسان رضوی و داوران استانی هیات در محل سالن ورزشی امام رضا علیه السلام روستای فروتقه بخش مرکزی صبح امروز در روز های پایانی هفته دولت تحت عنوان یادواره شهدای دولت برگزار گردید .

🔷کاظم اسماعیل نژاد ادامه داد: این بازیها که در ابتدا قرار بود با حضور هفت تیم از شهرستانهای منطقه ترشیز و مه ولات و بجستان برگزار شود اما به علت عدم حضور شهرستان های کوهسرخ ؛ بردسکن ؛ خلیل آباد و بجستان با حضور تیم های هفت سنگ نوجوانان در دو بخش مرکزی و فرح دشت کاشمر و نماینده بخش مرکزی شهرستان مه ولات انجام شد .

🔷 رئیس اداره ورزش و جوانان افزود : تیم های شرکت کننده پس انجام ۴بازی بلاخره تیم بخش مرکزی و فرح دشت در بازی فینال مقابل هم قرار گرفتند که نماینده بخش فرح دشت برنده و به عنوان برتر منطقه رسید و تیم های بخش مرکزی شهرستان کاشمر و مه ولات بترتیب دوم و سوم شد .

🔷 وی یادآور شد تیم های برتر به مسابقات نهایی استان که اواخر شهریور ماه در شهرستان بینالود برگزار می شود اعزام و بنا به اعلام هیات استان شش تیم در سال آینده لیگ دسته اول استان و تیم های دوم و سوم هر منطقه لیگ دسته دوم هفت سنگ استان و تیم های بعد لیگ دسته سوم هفت سنگ استان را تشکیل خواهند داد .

🔷وی در پایان از حضور گرم و صمیمی رییس هیات استان حاج آقا خوش باطن و دبیر و داور ملی رسمی استان حاج آقای حریری و داوران استانی آقایان کبودانی و خواجوی و سرچاهی و مربیان و سرپرستان خوب و زحمتکش تیم های شرکت کننده و اعضای هیأت شهرستان آقایان غلامی ؛ زراعتکار ؛ دانش پژوه ؛ علیرضا اسماعیل نژاد زنده جان؛ محمد جعفرنژاد قوژدی؛ محسن کریمی؛ عرفان حسین پور مسئول در سالن امام رضا علیه السلام   تقدیر و تشکر نمودند .

#گرامیداشت_هفته_دولت
#بخش_مرکزی
#بخش_فرح_دشت
#شهرستان_کاشمر
#هفت_سنگ_استان
#نوحوانان_کاشمر

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی