هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

از آنجا که توسعه ورزش و امور جوانان خصوصاً ورزش روستاهها بخش مهمی از برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در هر کشور محسوب می گردد و رواج ورزش همگانی، روستایی و بومی محلی موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شده و ارتقاء ورزش قهرمانی موجب توجه مردم در سطح روستاههاشهرستان می شود و همچنین توجه به نیازهای جوانان باعث هر چه شکوفاتر شدن نسل جوان در عرصه های مختلف می شود از این رو برآن شدیم تا وب سایتی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های ورزش روستاهها و احیاء بازیهای بومی محلی داشته باشیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. roosta.sportka94@gmail.com

آخرین مطالب

شبستان / بخشدار مرکزی و رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان کاشمر  از انتخاب رئیس جدید هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی بخش مرکزی این شهرستان ورزشی خبر داد.

 

سعید چیتی  با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه اعضای هیات رئیسه هیات روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان که امروز سه شنبه 11 آذر ماه 99 در محل دفتر بخشدار مرکزی کاشمر برگزار گردید مهندس سید احسان حسینی نجاتی عضو شورای اسلامی بخش مرکزی و روستای زنده جان به عنوان رئیس جدید هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی بخش مرکزی کاشمر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار شبستان اخراسان رضوی از کاشمر به نقل از روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بومی محلی شهرستان کاشمر سعید چیتی رئیس هیات شهرستان  با اشاره به اینکه رئیس قبلی هیات به عنوان رییس هیات همگانی شهرستان فعالیت می نماید  اظهار کرد: ابه همین منظور رئیس جدید هیات بومی محلی بخش مرکزی انتخاب شد.

بخشدار مرکزی  گفت: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بومی و محلی به خصوص در بین روستاییان است که این هیئت می‌تواند در پیشبرد اهداف نظام تندرستی، ورزش همگانی و احیای سنت‌های بومی پیشرو و کوشا باشد.

چیتی با بیان اینکه حسینی نجاتی برای مدت دو سال عهده دار این هیات خواهد بود  گفت: در کنار موارد تکلیفی بر اساس اسناد بالادستی امیدواریم رئیس جدید هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی بخش مرکزی در زمینه توسعه و شناساندن ورزش‌های بومی محلی به جوانان نیز تلاش کند.

وی در پایان گفت : ان شاله در روز های آتی هم با توجه هب بخش جدید التاسیس فرح دشت شهرستان نسبت به انتخاب رئیس این هیات هم اقدام و تا زمان انتخاب رئیس جدید بخش فرح دشت امورات مربوط به ورزشی روستایی و بومی محلی در این بخش بر عهده هیات بخش مرکزی در دهستان بالاولایت خواهد بود .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی