هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

از آنجا که توسعه ورزش و امور جوانان خصوصاً ورزش روستاهها بخش مهمی از برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در هر کشور محسوب می گردد و رواج ورزش همگانی، روستایی و بومی محلی موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شده و ارتقاء ورزش قهرمانی موجب توجه مردم در سطح روستاههاشهرستان می شود و همچنین توجه به نیازهای جوانان باعث هر چه شکوفاتر شدن نسل جوان در عرصه های مختلف می شود از این رو برآن شدیم تا وب سایتی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های ورزش روستاهها و احیاء بازیهای بومی محلی داشته باشیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. roosta.sportka94@gmail.com

آخرین مطالب

کاشمر- ترشیز اسپرت-  بانوان روستایی بخش مرکزی کاشمر به عنوان نماینده خراسان رضوی برای شرکت در مسابقات قهرمانی منطقه 5 کشور جام خوشه چین به استان خراسان جنوبی اعزام شد.

نائب رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان کاشمر؛روز پنجشنبه همزمان با آغاز امامت و ولایت امام زمان عج با بیان این مطلب به خبرنگار ترشیز اسپرت در کاشمر گفت: تیمهای خراسان رضوی در رده سنی نوجوانان با 30 بازیکن به مربیگری سرکارخانم سیما رضایی نایب رییس هیات استان و در بخش آقایان با حضور 30 بازیکن به مربی گری آقای حریری در این رقابتها حضور دارند.

عاطفه خلعتی قلعه بالاافزود: این رقابتها 16و 17 آبان ماه  کنونی به میزبانی خراسان جنوبی در شهرستان قاینات و در بخش برادران در شهرستان سراوان برگزار می شود.
وی ادامه داد: تاکنون تیم خراسان رضوی در رشته دو میدانی دوسرعت 100 متر و استقامت 3000 متر و یک نفر در تیم طناب کشی و هفت سنگ مهارتی را باریکنان اعزامی از کاشمر تشکیل داده اند و امیدواریم بازیکنان استان در این رقابتها نیز از مقام قهرمانی خود دفاع کنند.و آرزوی موفقیت برای همگی آنان در مسابقات مزبور را داریم .

روابط عمومی هیات ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان کاشمر

اداره ورزش و جوانان کاشمر
 

نظرات  (۱)

سلام،واقعا مفید بود برام 

من با گوشی اومدم اینجارو سیو کردم بعد دوباره میام

سنباد

ممنونم واقعا ازتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی