هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

از آنجا که توسعه ورزش و امور جوانان خصوصاً ورزش روستاهها بخش مهمی از برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در هر کشور محسوب می گردد و رواج ورزش همگانی، روستایی و بومی محلی موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شده و ارتقاء ورزش قهرمانی موجب توجه مردم در سطح روستاههاشهرستان می شود و همچنین توجه به نیازهای جوانان باعث هر چه شکوفاتر شدن نسل جوان در عرصه های مختلف می شود از این رو برآن شدیم تا وب سایتی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های ورزش روستاهها و احیاء بازیهای بومی محلی داشته باشیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. roosta.sportka94@gmail.com

آخرین مطالب

فرزاد فتاحی در سفر استانی خود به شهرستان کاشمر از در ابتدا ضمن دیدار با ریاست و معاون امور ورزشی بانوان و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در شهرستان ؛ استخر آبگرم سرپوشیده مجموعه تختی ، سالن ورزشی روستای قوژددر بخش مرکزی  ، پروژه خانه جوان شهرستان کاشمر بازدید نمودند .

وی همچنین ضمن شرکت در جلسه شورای ورزش شهرستان کاشمر که با حضور نماینده محترم مردم شهرستان کاشمر ، بردسکن ، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر بنیادی ، فرماندار شهرستان جناب مهندس ساقی و معاونین محترم وی و بخشدار محترم بخش مرکزی و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان و خیرین ورزشی برگزارگردید شرکت نمود .  

 ودر ادامه سفر مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان خراسان رضوی جناب آقای دکتر فتاحی دیدار صمیمانه با روسا و تعدادی از اعضای و فعالین هیات های ورزشی شهرستان داشته و از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های هیات های ورزشی این شهر قرار گرفت.

مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان در ادامه سفر خود به شهرستان در عصر امروز از پروژه احداث چمن مصنوعی و سالن ورزشی شهید بهشتی شهر ریوش در بخش کوهسرخ بازدید نمودند . که بخشدار محترم و رئیس هیات بومی محلی بخش کوهسرخ جناب مهندس کاریزنوئی و رئیس محترم شورای شهر ریوش مهندس نبوی و جمعی از فعالین ورزشی بخش کوهسرخ حضور داشتند .

انتهای پیام / 14256

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی