هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

از آنجا که توسعه ورزش و امور جوانان خصوصاً ورزش روستاهها بخش مهمی از برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در هر کشور محسوب می گردد و رواج ورزش همگانی، روستایی و بومی محلی موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شده و ارتقاء ورزش قهرمانی موجب توجه مردم در سطح روستاههاشهرستان می شود و همچنین توجه به نیازهای جوانان باعث هر چه شکوفاتر شدن نسل جوان در عرصه های مختلف می شود از این رو برآن شدیم تا وب سایتی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های ورزش روستاهها و احیاء بازیهای بومی محلی داشته باشیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. roosta.sportka94@gmail.com

آخرین مطالب

مشهد- ایرنا- اولین المپیاد ویژه خانه ‎های ورزش روستایی منطقه یکم خراسان رضوی روز پنجشنبه در کاشمر آغاز شد.

 

نایب‌ رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌ های بومی محلی استان خراسان رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: مسابقات خانه ‎های ورزش روستایی برای اولین بار در کشور نیمه دوم پارسال با شعار "آری، اعتیاد هرگز" از استان خراسان رضوی آغاز و سپس از طریق فدراسیون به تمام استانها ابلاغ گردید.

سیمه رضایی افزود: در این راستا استان خراسان رضوی به ۶ منطقه تقسیم بندی شده که براساس برنامه‎ریزی ‎های صورت گرفته شهرستانهای نزدیک به هم یک منطقه محسوب می ‏شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه کاشمر منطقه یکم اعلام شده است در این مسابقات حدود ۱۵ خانه ورزش روستایی از بخش مرکزی کاشمر، کوهسرخ، بخش رخ و بخش مرکزی شهرستان تربت حیدریه حضور دارند.

وی با بیان اینکه اولین دوره المپیاد ویژه خانه ‎های ورزش روستایی خراسان رضوی به میزبانی شهرستان کاشمر و در رشته‌ های پلخمون، دارت، پینگ‌ پنگ، شطرنج و یه قل دو قل برگزار می ‏شود، گفت: نفرات اول و دوم هر رشته در هر منطقه به مرحله استانی این مسابقات که تا پایان شهریور ماه برگزار می‎ شود راه پیدا می کنند.

رضایی افزود: در این دوره از مسابقات پنج رشته برای مردان و پنج رشته برای بانوان در نظر گرفته شده است. 

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری مشهددارای دو بخش مرکزی و کوهسرخ ؛ 28 روستا در بخش مرکزی و 29 روستا در بخش کوهسرخ و دارای  14 خانه ورزش روستایی دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی