هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

از آنجا که توسعه ورزش و امور جوانان خصوصاً ورزش روستاهها بخش مهمی از برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در هر کشور محسوب می گردد و رواج ورزش همگانی، روستایی و بومی محلی موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شده و ارتقاء ورزش قهرمانی موجب توجه مردم در سطح روستاههاشهرستان می شود و همچنین توجه به نیازهای جوانان باعث هر چه شکوفاتر شدن نسل جوان در عرصه های مختلف می شود از این رو برآن شدیم تا وب سایتی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های ورزش روستاهها و احیاء بازیهای بومی محلی داشته باشیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. roosta.sportka94@gmail.com

آخرین مطالب

بخشدار مرکزی و رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان کاشمر از اجرای طرح تابستانه با ورزش در کلیه روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ و شهر کاشمر خبرداد ؛


بخشدار مرکزی و رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان کاشمر از اجرای طرح تابستانه با ورزش در کلیه روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ کاشمر خبرداد ؛

سعید چیتی بیان کرد : 20 برنامه در طرح ملی تابستانه با ورزش با شعار تابستان جذاب، خانواده فعال با مشارکت   هیات های ورزشی همگانی و پزشکی ورزشی شهرستان ،  دهیاریها ، کانون های فرهنگی هنری مساجد و دستگاه های اجرایی در کلیه روستاهها و شهر کاشمر برگزار خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپورت از شهرستان کاشمر ، طبق دستور وزیر ورزش و جوانان، نشست هماهنگی طرح ملی تابستانه با ورزش با حضور روسای هیات ورزشی بخش ها  و رییس  اداره ورزش و جوانان شهرستان و اعضای هیات بومی محلی شهرستان و بخش مرکزی  برگزار شد.

سعید چیتی  بخشدار مرکزی ، رییس هیات ورزش روستایی و بومی محلی شهرستان از برگزاری  جام خوشه چین در رشته والیبال و فوتسال  خبرداد و بیان کرد: 20 برنامه در طرح ملی تابستانه با ورزش با شعار تابستان جذاب، خانواده فعال مشارکت   هیات ورزشی همگانی و پزشکی ورزشی ، دهیاریها و کانون های فرهنگی مساجد و خانه های ورزش روستایی  در کلیه روستاها  و شهر کاشمر برگزارخواهدشد.

وی ادامه داد: مسابقات استانی خانه های ورزش روستایی آقایان در شهرستان تربت حیدریه در تاریخ 25 مرداد ماه 98  و بانوان در 17 مرداد ماه به میزبانی شهرستان کاشمر به رقابت ها می پردازند. وی ادامه داد: این مسابقات در رشته های دارت ، شطرنج ، پینگ پنگ و پلخمون سنتی آقایان و یقل دوقل بانوان منطقه ای بوده و نفرات اول و دوم هر رشته به مسابقات نهایی استان راه پیدا می کنند .

وی ادامه داد : برپایی ایستگاه های پایش سلامت، اجرای آیین ها و بازی های بومی محلی، با شعار : طرح خانواده فعال؛ تابستان جذاب، برپایی مشاوره ورزشی با همکاری متخصصین، رقابت های ورزشی روستاییان شهرستان در سطح روستاهها اشاره نمودند.

در ادامه گفتگو محمد شایگان رییس اداره ورزش و جوانان گفت :

 طرح ملی تابستانه با ورزش که طبق دستور وزیر ورزش و جوانان ابلاغ شده است گفت: کلیه اجرای طرح باید در مراکز بخش ها و روستاهها اجرا شود.

برپایی 12 ایستگاه در طرح ملی تابستانه با ورزش

محمد شایگان رئیس اداره  ورزش اداره کل ورزش و جوانان کاشمر  نیز بیان کرد: اجرای طرح تابستانه با ورزش به دستور وزیر محترم ورزش و جوانان به استان ها ابلاغ شده است.

و با اشاره به نام طرح اوقات فراغت با نام خانواده فعال؛ تابستان جذاب اجرایی خواهد شد افزود: در این طرح ایستگاه های در فضای سبز و پارک ها در روزهای پایانی هفته در ایستگاههای ورزش صبحگاهی و عصر گاهی اجرایی شود .

شایگان  به طرح ملی تابستانه با ورزش طبق دستور وزیر اشاره کرد و افزود: برپایی ایستگاه های پایش سلامت، اجرایی آیین ها و بازی های بومی محلی، طرح خانواده فعال؛ تابستان جذاب، برپایی مشاوره ورزشی با همکاری متخصصین، رقابت های ورزشی روستاییان شهرستان جام خوشه چین دانست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی