هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

از آنجا که توسعه ورزش و امور جوانان خصوصاً ورزش روستاهها بخش مهمی از برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در هر کشور محسوب می گردد و رواج ورزش همگانی، روستایی و بومی محلی موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شده و ارتقاء ورزش قهرمانی موجب توجه مردم در سطح روستاههاشهرستان می شود و همچنین توجه به نیازهای جوانان باعث هر چه شکوفاتر شدن نسل جوان در عرصه های مختلف می شود از این رو برآن شدیم تا وب سایتی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های ورزش روستاهها و احیاء بازیهای بومی محلی داشته باشیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. roosta.sportka94@gmail.com

آخرین مطالب

مراسم تودیع و معارفه رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان کاشمر با حضور جمعی از اعضای هیات شهرستان و بخش های مرکزی و کوهسرخ در دفتر ریاست اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپورت  به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ، هیات ورزشی روستایی و بومی محلی شهرستان کاشمر , با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان مهندس شایگان , سعید چیتی بخشدار محترم مرکزی و رئیس جدید هیات  ,رضا یوسفی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان و رئیس سابق هیات بومی محلی و اولین رئیس جدید هیات چوگان شهرستان کاشمر ، اعضای محترم هیات بومی محلی شهرستان و بخش های مرکزی و کوهسرخ  , تعدادی از دهیاران بخش مرکزی کاشمر مراسم رسمی تکریم، تودیع و معارفه رئیس هیات روستایی و بومی محلی شهرستان کاشمر  , در دفتر ریاست اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.

محمد شایگان رییس اداره ورزش و جوانان در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های مهندس یوسفی طی دو نیم سال سمت هیات روستایی و بومی محلی شهرستان و همچنین اعضای محترم پرتلاش هیات را داشته  , اظهار داشت؛ کارهای ماندگاری از جمله فعالیت های خوب هیات در رشته های بازی های بومی محلی در روستاهها در زمان تصدی ایشان بر ریاست این هیات، انجام شد که شایسته تقدیر است.

رییس اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به نقش ورزش روستایی در شهرستان گفت :مسلماً اگر امروز ورزش بومی محلی در  شهرستان از جایگاه مناسبی برخوردار است حاصل زحمات مسوولان و اعضای این هیات در سطح بخش ها و تلاش های دهیاران و رابطین ورزشی در روستاهها بوده است.

وی افزود:رئیس جدید هیات بخشدار محترم مرکزی کاشمر از سوابق خوبی در این رشته ورزشی از جمله تصدی مسئولیت رئیس هیات کوهنوردی شهرستان برخوردار است و قطعاً خواهد توانست با وجود محدودیت‌های موجود،با همکاری و همیاری دهیاران و رابطین ورزشی در این هیات مؤثر و موفق باشد.

در ادامه رئیس سابق هیات مهندس یوسفی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های دو نیم سال گذشته از بهمن ماه 95 لغایت تیرماه 98 پرداخته و از زحمات اعضای محترم هیات در شهرستان (بخش ها ) تقدیر و تشکر نمودند .

سپس اعضای محترم هیات ضمن معرفی خود به بیان نکته و نظرات خود در جهت پیشبرد اهداف هیات و برنامه های پیش رو هیات استان در سال 98 پرداخته و سپس ریاست محترم جدید هیات جناب مهندس چیتی صحبت هایی در خصوص فعالیت جدید خود در هیات بیان داشتند ؛

رئیس جدید هیات بومی محلی شهرستان با تاکید بر حفظ حرمت پیشکسوتان به عنوان اصل و ماهیت امر ورزش،بر همدلی بیشتر در شهرستان برای تداوم حرکت رو به جلوی این رشته های ورزشی روستایی و بومی محلی  تأکید کرد.

سعید چیتی گفت : در اولین قدم ان شالله هر روستا و رابط ورزشی (دهیار ان ) را مکلف به معرفی یک نفر مسئول ورزشی بانوان و آقایان در روستا خواهیم کرد که به هیات معرفی نمایند .

سعید چیتی بخشدار مرکزی و رئیس جدید هیات روستایی و بومی محلی شهرستان کاشمر  نیز در این آئین، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مهندس یوسفی گفت: نیازمندیم که از تجربیات ایشان در ادامه مسیر بهره ببریم و امیدوارم با همدلی و همکاری میان پرسنل زحمت کش این هیات و تاکید بر قانونمداری، انضباط اداری و مالی بتوانیم مسیر موفقی را در پیش گیریم.

وی با تاکید بر برنامه محوری در انجام امور محوله و حرکت در چهارچوب سیاست های دولت و فدراسیون روستایی و بومی محلی و هیات استان ، اظهار داشت؛ باید با هیات های دیگر شهرستان و همچنین دستگاه ورزش و جوانان، تعامل خوب و پایداری برقرار کنیم تا بتوانیم به اهداف طراحی شده دست یابیم.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم نیز با اهداء لوح و هدیه ای از زحمات 2/5ساله  رضا یوسفی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.و احکام جدید رئیس هیات به ایشان تقدیم شد .

روابط عمومی هیات ورزشی روستایی و بومی محلی شهرستان کاشمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی