هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

از آنجا که توسعه ورزش و امور جوانان خصوصاً ورزش روستاهها بخش مهمی از برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در هر کشور محسوب می گردد و رواج ورزش همگانی، روستایی و بومی محلی موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شده و ارتقاء ورزش قهرمانی موجب توجه مردم در سطح روستاههاشهرستان می شود و همچنین توجه به نیازهای جوانان باعث هر چه شکوفاتر شدن نسل جوان در عرصه های مختلف می شود از این رو برآن شدیم تا وب سایتی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های ورزش روستاهها و احیاء بازیهای بومی محلی داشته باشیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. roosta.sportka94@gmail.com

آخرین مطالب

حمایت از توسعه ورزش ‌های بومی و محلی در اولویت است

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۳۲ ب.ظ

معاون وزیر ورزش و جوانان:

🔻معاون فرهنگی و توسعه همگانی وزیر ورزش و جوانان گفت: حمایت از توسعه ورزش‌ های بومی و محلی و ورزش های روستایی و عشایری در اولویت قرار دارد.


🔻سید عبدالحمید احمدی جمعه شب در حاشیه برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات کشتی با چوخه رهورد یادواره شهید بابامحمد رستمی در قوچان طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: امسال برنامه ‌های حمایتی از مسابقات ورزشی در روستاها و مناطق عشایری، ورزش ‌های سنتی همچون کشتی با چوخه و رویدادهای بین ‌المللی در حوزه ورزش روستایی و عشایری و همچنین بازی ‌های بومی، محلی توسط این وزارتخانه و فدراسیون بازی ‌های بومی و محلی به جدیت پیگیری خواهد شد و اعتبارات ویژه ‌ای نیز برای این بخش در نظر گرفته ‌شده است.
🔻وی با اشاره به استقبال پرشور مردم از کشتی با چوخه رهورد و نیاز به حمایت بیشتر از این رشته ورزشی، اظهار داشت: باید از این ظرفیت در برگزاری کشتی چوخه به‌ صورت بین‌ المللی با محوریت خراسان رضوی و شهرستان قوچان استفاده کرد.
🔻معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: از طریق دعوت از کشورهای همسایه و برگزاری مسابقات کشتی با چوخه می‌ توان ارتباط بین کشورها و ملت ‌ها را توسعه داد.
🔻وی شهرداری ‌ها را یکی از مهمترین ارکان ورزش همگانی دانست و افزود: با حضور، مشارکت و مدیریت شهرداری ‌ها می‌ توان امکان توسعه هرچه بهتر ورزش‌ های همگانی بین اقشار جامعه را فراهم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی