هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

از آنجا که توسعه ورزش و امور جوانان خصوصاً ورزش روستاهها بخش مهمی از برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در هر کشور محسوب می گردد و رواج ورزش همگانی، روستایی و بومی محلی موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شده و ارتقاء ورزش قهرمانی موجب توجه مردم در سطح روستاههاشهرستان می شود و همچنین توجه به نیازهای جوانان باعث هر چه شکوفاتر شدن نسل جوان در عرصه های مختلف می شود از این رو برآن شدیم تا وب سایتی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های ورزش روستاهها و احیاء بازیهای بومی محلی داشته باشیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. roosta.sportka94@gmail.com

آخرین مطالب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بخش مرکزی ؛ رضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش مرکزی کاشمر، در حاشیه برگزاری کارگاه دانش‌افزایی بازی‌های بومی و محلی اظهار داشت: همزمان با هفته تربیت‌بدنی و ورزش یازدهمین دوره دانش‌افزایی بازی‌های بومی و محلی در محل سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر با حضور چشمگیر علاقه‌مندان، مربیان، داوران، کارشناسان ورزشی آموزش‌وپرورش و رابطین ورزشی روستایی  برگزار شد.

 وی آشنایی رابطین ورزشی و فعالین حوزه بازی‌های روستایی با رشته‌های جدید و ارتقاء سطح علمی مربیان را ازجمله اهداف این برنامه دانست و عنوان کرد: تداوم این‌گونه برنامه‌ها در راستای بروز رسانی سطح دانش اعضای هیات بومی محلی شهرستان  کاشمراست.

 رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی کاشمر بابیان اینکه این دوره با حضور بیش از 120 نفر شرکت‌کننده آقا و خانم برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی از شهرستان‌های خلیل‌آباد، کاشمر، فیض‌آباد، تربت حیدریه و بردسکن حضور داشتند.

 وی از تدریس 17 رشته ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در این کارگاه دانش‌افزایی خبر داد و بیان کرد: علاقه‌مندان، مربیان، داوران، کارشناسان و رابطین ورزشی در این کارگاه با جدیدترین یافته‌ها در ورزش‌های چوبکشی، گانیه، هفت سنگ، نشانه زنی، الک دولک و غیره توسط مدرس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و نایب رییس هیات استان آشنا شدند.

یوسفی  بابیان اینکه این دوره دارای ویژگی های خاصی بود که برای اولین بار در کشور برگزار شد، تأکید کرد: حضور حداکثری 120 نفر، آموزش جدیدترین رشته‌های اضافه شده به رشته‌های فدراسیون و برگزاری رایگان این کارگاه آموزشی برای اولین بار در کشور از ویژگی های خاص این کارگاه دانش‌افزایی محسوب می شود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مستمر و هدفمند هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان در طول سال با برنامه‌ریزی‌های منظم و مدون توانست در ادامه افتخار آفرینی‌های ورزشی شهر زیارت و سیاحت کاشمر ، افتخاری دیگر برای شهرستان و استان در حوزه برگزاری کلاس‌های آموزشی ورزشی به عنوان یک بخش اموزشی پایلود در استان کسب کند.

محمد جعفرنژاد قوژدی  www.sportroostakashmar.blogfa.com

  • محمد جعفرنژادقوژدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی