هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

از آنجا که توسعه ورزش و امور جوانان خصوصاً ورزش روستاهها بخش مهمی از برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در هر کشور محسوب می گردد و رواج ورزش همگانی، روستایی و بومی محلی موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شده و ارتقاء ورزش قهرمانی موجب توجه مردم در سطح روستاههاشهرستان می شود و همچنین توجه به نیازهای جوانان باعث هر چه شکوفاتر شدن نسل جوان در عرصه های مختلف می شود از این رو برآن شدیم تا وب سایتی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های ورزش روستاهها و احیاء بازیهای بومی محلی داشته باشیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. roosta.sportka94@gmail.com

آخرین مطالب

 

بنا به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر بیستم اسفند ماه 98 مجوز تاسیس  باشگاه کوهنوردی و سنگ‌نوردی طلوع ترشیز خراسان - کاشمر ، پروانه فعالیت این باشگاه برای دومین بار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تمدید شد.

همان طور که در متن این پروانه مشاهده می‌گردد فعالیت این باشگاه در دو بخش کوهنوردی و سنگ‌نوردی (آقایان و بانوان ) از تاریخ صدور 20/12/98به مدت 1 سال است.

ضمناً مدیریت آقایان و بانوان این باشگاه مانند دوره قبل برعهده همنوردان گرامی آقایان جواد صادق نژاد و حسین نظری عارفی و سرکارخانم بتول صادق نژاد  می باشد.

با توجه به کم تعداد بودن باشگاههای کوهنوردی و سنگ‌نوردی در سطح کشور ، امید است در آینده نزدیک راه باشگاه شدن گروههای فعال کوهنوردی و سالن‌های سنگ‌نوردی با همت اعضا و مسئولین این تشکل‌های ورزشی هموار گردد و روز به روز به تعداد این گونه باشگاه‌های رسمی اضافه شود.

مطمئناً این امر بدون پشتیبانی‌های مردمی و حمایت‌های مسئولین وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و همچنین هیأت‌های کوهنوردی استان و شهرستان  امکان‌پذیر نیست.

یکی از نکات مهم ماندگاری این‌گونه باشگاه‌ها حمایت‌هائی‌ست از سوی اعضای فعال آن صورت می‌گیرد . بدون شک باید اذعان کرد این حمایت‌های (مالی و معنوی) عامل اصلی رشد و پیشرفت و ماندگاری باشگاه در سطح کوهنوردی کشور است . با توجه به (نیمه انتفاعی) بودن این ورزش به عنوان یک شغل (درآمد زا) فقط می توان به این‌گونه حمایت‌‌های (داخلی باشگاهی)در مواقع ضروری و بحرانی اتکا و تکیه نمود هرچند همچنان امیدواریم جامعه کوهنوردی کشور بتواند روزی بدون تنگ‌نظری‌ها فردی و گروهی (دولتی – غیردولتی) به عنوان یک خانواده بزرگ در جامعه ورزشی کشور حرکت ، رشد و پیشرفت نماید.

                         

                         جواد صادق نژاد
مؤسس و مسئول باشگاه کوهنوردی وسنگ‌نوردی طلوع ترشیز

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی