هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

از آنجا که توسعه ورزش و امور جوانان خصوصاً ورزش روستاهها بخش مهمی از برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در هر کشور محسوب می گردد و رواج ورزش همگانی، روستایی و بومی محلی موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شده و ارتقاء ورزش قهرمانی موجب توجه مردم در سطح روستاههاشهرستان می شود و همچنین توجه به نیازهای جوانان باعث هر چه شکوفاتر شدن نسل جوان در عرصه های مختلف می شود از این رو برآن شدیم تا وب سایتی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های ورزش روستاهها و احیاء بازیهای بومی محلی داشته باشیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. roosta.sportka94@gmail.com

آخرین مطالب

شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت

سرپرست هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی  از پایان مرحله نهایی مسابقات فوتسال نوجوانان و جوانان روستایی استان خراسان رضوی به میزبانی شهرستان تربت جام و والیبال روستایی استان به میزبانی شهرستان سبزوار خبر داد .

محمد رضا خوش باطن در گفتگویی اعلام کرد :مرحله نهایی مسابقات فوتسال نوجوانان وجوانان روستایی و والیبال  از روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ در محل سالن وحدت تربت جام  وبه میزبانی این شهرستان و مرحله نهایی وایبال روستایی استان به میزبانی شهرستان سبزوار برگزارگردید.وی اظهارکرد: این دوره از مسابقات با حضور ۵ تیم از شهرستانهای نیشابور،درگز،سرخس،بردسکن وتربت جام وبصورت ۲ حذفی برگزارکه در پایان تیمهای تربت جام،نیشابور وبردسکن بترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود نمودند. و در شهرستان سبزوار هم تیم های مرحله نهایی والیبال برگزارگردید که تیم جغتای به مقام اول ، تربت جام دوم و سرخس به مقام سوم دست یافتند .

ایشان یادآور شد : ضمن تشکر از زحمات صادقی مقدم رییس هیات ورزش روستایی وبازیهای بومی محلی وسایر اعضای هیات شهرستان تربت جام و سبزوار  به جهت برگزاری این مسابقات ازحریری دبیر هیات ورزش روستایی وبازیهای بومی محلی استان،امیری رییس هیات فوتبال،وسایر کسانیکه در اختتامیه این مسابقات حضور داشتند تشکر وقدردانی نمود.گفتنیست در پایان به تیمهای اول تا سوم حکم و کاپ قهرمانی اهداء گردید.

🔰روابط عمومی هیات ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی