هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمر

وب سایت خبری و اطلاع رسانی ورزش روستایی شهرستان کاشمر

از آنجا که توسعه ورزش و امور جوانان خصوصاً ورزش روستاهها بخش مهمی از برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در هر کشور محسوب می گردد و رواج ورزش همگانی، روستایی و بومی محلی موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شده و ارتقاء ورزش قهرمانی موجب توجه مردم در سطح روستاههاشهرستان می شود و همچنین توجه به نیازهای جوانان باعث هر چه شکوفاتر شدن نسل جوان در عرصه های مختلف می شود از این رو برآن شدیم تا وب سایتی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های ورزش روستاهها و احیاء بازیهای بومی محلی داشته باشیم . منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. roosta.sportka94@gmail.com

آخرین مطالب

مسابقات طناب کشی قهرمانی بخش کوهسرخ با شرکت شش تیم از روستاهای این بخش در دو گروه سه تیمی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرالمومینین علی ( ع) و روز مرد برگزار شد.

وزن کشی مسابقات راس ساعت ۱۰ در محل سالن سرپوشیده و با نظارت سرپرستان تیمها انجام و ساعت ۱۱ بعد از قرعه کشی تیم ها ، در دوگروه ۳ تیمی مسابقات شروع شد . که بعد از ۲۰ کشش متقابل تیم  ایور الف در فینال با شکست تیم مکی قهرمان این دوره از مسابقات شد.

همچنین در مرحله رده بندی با انصراف تیم ریوش از ادامه رقابت تیم دهیاری کوشه به مقام سوم دست پیدا کرد و ریوش چهارم شد.

 داوری مسابقات توسط  داوران هیات بومی محلی شهرستان هیات انجمن های ورزشی وبه وسیله آقایان امینی،روستایی،مشتاقی و صادق نژاد انجام شد.

جناب آقای مقصود شهردار ریوش،جناب خورشاهی عضو شورای شهرریوش ، جناب منظم ریاست دانشگاه پیام نور وهیات دوچرخه سواری ،جناب حمیدیان رئیس هیات ورزش های همگانی  و جناب آقای روشندل ریاست اداره ورزش و جوانان؛دبیرمحترم هیات روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان از مسئولین شرکت کننده در این دوره از مسابقات بودند.

از نکات حایز اهمیت این دوره همزمانی آن با همایش بزرگ دوچرخه سواری روز زمین پاک و حضور این عزیزان در سالن برگزاری بود که یک تیم از دوچرخه سواران نیز به صورت افتخاری در مسابقه شرکت نمودند. در پایان جوایز تیم های اول و دوم اهدا و قرعه کشی همایش دوچرخه سواری نیز انجام شد.همچنین  ازهیات های همگانی ،بومی محلی  و کوهنوردی کوهسرخ که در این برنامه ورزشی همیاری داشتند تقدیر و تشکر بعمل آمد.

2 3 1 4


  • محمد جعفرنژادقوژدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی